3,3 milyon kayıtlı kullanıcı
350 bin yeni İş Bankası müşterisi
5 milyon uygulama indirme
30 milyar TL’ye yakın toplam işlem hacmi
3,3 milyon kayıtlı kullanıcı
350 bin yeni İş Bankası müşterisi
5 milyon uygulama indirme
30 milyar TL’ye yakın toplam işlem hacmi
Nays; banka müşterisi olmayan genç ve dinamik kitlenin günlük finansal ihtiyaçlarını eğlenceli, sade ve kullanıcı dostu bir mobil deneyimle karşılamak üzere hayata geçirilmiştir.
Projenin temel hedefi; banka müşterisi olmak istemediği için İş Bankası’ndan uzak duran kitleyi kazanmak, rekabette avantaj sağlamak ve bankaya yeni müşteri kazandırmaktı.
Nays ile Dijital Bankacılıkta Fark Yaratan Bir Başarı
Nays uygulaması için UX/UI tasarımı, analiz, frontend ve backend geliştirme alanlarında kapsamlı bir destek sağlandı. Sadece 1,5 yıl gibi kısa bir sürede, Nays uygulaması büyük bir başarıya imza attı. 3,3 milyon kayıtlı kullanıcıya ulaşılırken, 350 bin kişi Nays üzerinden İş Bankası müşterisi oldu. Her ay düzenli olarak finansal işlem yapan 188 bin aktif kullanıcı, uygulamanın etkinliğini ve güvenilirliğini kanıtladı. Ayrıca, 5 milyon indirme sayısına ulaşan uygulama, 65 bin kişiye mikro kredi sağladı ve toplamda 30 milyar TL’ye yakın işlem hacmi elde etti. Nays’ın günlük aktif kullanıcı/aylık aktif kullanıcı oranı ise %23 olarak gerçekleşti.
Türkiye İş Bankası'nın Dijitalleşme Yolculuğu
Türkiye İş Bankası’nın dijital bankacılık alanında genç kullanıcılarla bağ kurma hedefi doğrultusunda, Nays uygulamasını Softtech olarak uçtan uca hayata geçirdik. Tasarımdan kullanıcı deneyimine, analizden geliştirmeye kadar tüm süreçlerde aktif rol aldık. Bu yaklaşım sayesinde Nays, kullanıcı ihtiyaçlarına cevap veren güçlü ve yenilikçi bir dijital ürün haline geldi.
Sabiha Gökçen Havalimanı’nda hayata geçirilen yapay zekâ destekli dijital asistan SAVVy, yolcu deneyimini kişiselleştirerek 7/24 hızlı ve kesintisiz destek sunuyor.
Hikayeyi oku ↗
İş Yatırım, uzaktan hesap açılışı ile lokasyondan bağımsız çalışmasıyla bireysel müşterilerinin %60’ını Softtech'in Digital onboarding ürünü ile edindi.
Hikayeyi oku ↗
Hayat Finans, Softtech'in Genesys Engage ile yapılan entegrasyon sonrası müşteri memnuniyetinde ciddi bir artış görürken, çağrı merkezi temsilcilerinin verimliliğinde %85’lik bir artış gözlemledi.
Hikayeyi oku ↗
Aydem Enerji ile geliştirilen dijital asistan, WhatsApp üzerinden 7/24 hizmet vererek her gün 2.000’in üzerinde etkileşimi başarıyla çözüme ulaştırıyor.
Hikayeyi oku ↗Softtech bültenimize abone olun!
Ürün ve hizmetlerimizdeki yenilikler, yaklaşan etkinlikler, webinarlar ve daha fazlası için bültenimize abone olun. İlham verici içerikler ve fırsatlarla size bir adım daha yakınız!
Minimum 3 karakter giriniz.
Geçersiz karakter girdiniz.