searchIcon
Bize Ulaşın
Çok Kanallı Müşteri İletişim Merkezi - SOFTTECH

Çok Kanallı Müşteri İletişim Merkezi ile tanışın

Çok Kanallı İletişim Merkezi Hizmetleri kapsamında Genesys iş birliğimizle birlikte, Genesys ürünlerinin Kurulumu, geliştirmeleri ve bakım destek hizmetleri verilmektedir. Bu hizmetlerin yanısıra Genesys ürünleri ile entegre İletişim Merkezi iş gücünü kuvvetlendirecek diğer iş ortaklıklarımız ve ürünlerimiz de bulunmaktadır.

Çok Kanallı Müşteri İletişim Merkezi

Hizmetlerimiz

Kurulum

New Genesys Users
  • Uçtan uca Genesys Engage Kurulumu
Genesys Engage Kullanıcıları
  • Genesys Engage kurulu ortamlarda yeni kurulum veya upgrade talepleri için kişi/gün yöntemi ile projelendirilen çalışmalar
  • Yeni bir site kurulumu
  • Business Continuity kurulum ve konfigürasyonları
Çağrı Merkezi Yenileme Projeleri
  • Avaya, Cisco ya da Genesys Connect gibi çözümlerden Genesys Engage ya da Cloud çözümüne geçiş projelerinin uygulanması

Geliştirme ve Entegrasyon

Geliştirme Hizmetleri
  • IVR Geliştirme
  • Rapor geliştirme
  • Temsilci arayüzü geliştirme
  • Raporlama ortam taşınması
Entegrasyon Hizmetleri
  • CRM-Agent önyüz entegrasyonları
  • Chat Entegrasyonları
  • Onboarding (Video) entegrasyonları
  • Sosyal Medya entegrasyonları

Bakım, Destek ve Upgrade

Bakım, Destek Hizmetleri
  • 7/24
  • SLA\HSA şartlarına uygun
  • Genesys sorunlarının çözümü
  • Genesys ile iletişimin sağlanması
Upgrade Hizmetleri
  • Genesys Engage servislerinin yeni versiyonlarına taşınması
  • Ortam/sunucu değişikliklerinin uygulanması
image
New Genesys Users
  • Uçtan uca Genesys Engage Kurulumu
Genesys Engage Kullanıcıları
  • Genesys Engage kurulu ortamlarda yeni kurulum veya upgrade talepleri için kişi/gün yöntemi ile projelendirilen çalışmalar
  • Yeni bir site kurulumu
  • Business Continuity kurulum ve konfigürasyonları
Çağrı Merkezi Yenileme Projeleri
  • Avaya, Cisco ya da Genesys Connect gibi çözümlerden Genesys Engage ya da Cloud çözümüne geçiş projelerinin uygulanması
Geliştirme Hizmetleri
  • IVR Geliştirme
  • Rapor geliştirme
  • Temsilci arayüzü geliştirme
  • Raporlama ortam taşınması
Entegrasyon Hizmetleri
  • CRM-Agent önyüz entegrasyonları
  • Chat Entegrasyonları
  • Onboarding (Video) entegrasyonları
  • Sosyal Medya entegrasyonları
Bakım, Destek Hizmetleri
  • 7/24
  • SLA\HSA şartlarına uygun
  • Genesys sorunlarının çözümü
  • Genesys ile iletişimin sağlanması
Upgrade Hizmetleri
  • Genesys Engage servislerinin yeni versiyonlarına taşınması
  • Ortam/sunucu değişikliklerinin uygulanması
image

Çok Kanallı Müşteri İletişim Merkezi'nin Faydaları

Verimlilik artışı
Daha az temsilci ile daha kısa sürede daha fazla çözüm sağlayabilirsiniz.
Omnichannel hizmet yaklaşım
Farklı kanallar üzerinden kesintisiz müşteri deneyimi sağlar.
Yüksek Stabilite
Genesys'in ve Softtech'in yıllara dayanan tecrübesi ile, teknik hatalardan uzak yüksek oranda ayakta kalınabilirlik sağlanır.
Müşteri memnuniyeti
Entegrasyon sonrası , sistemin sunduğu hızlı ve doğru hizmetten müşteri memnuniyeti artar.
Background Gif

Softtech ile geleceğin teknolojilerini keşfedin

Softtech'in yenilikçi çözümlerini deneyimlemek için demo talep edin. Uzmanlarımız sizinle en kısada sürede iletişime geçecektir.

Demo İste