%90 müşteri memnuniyeti
%75 otomatik çözüm oranı
Önemli ölçüde azalan işlem süresi
Gelen çağrıların %30’unu karşılama kapasitesi
%90 müşteri memnuniyeti
%75 otomatik çözüm oranı
Önemli ölçüde azalan işlem süresi
Gelen çağrıların %30’unu karşılama kapasitesi
Aydem Enerji, Türkiye'nin enerji sektöründe öncü bir oyuncu olarak, 6 milyona yakın müşterisine kaliteli ve kesintisiz enerji hizmeti sunmayı hedefliyor.
Teknolojiyi en etkili şekilde kullanarak, müşteri memnuniyetini ön planda tutan bir yaklaşım benimseyen Aydem Enerji, sürdürülebilir enerji çözümleri ve dijital dönüşümle sektördeki liderliğini pekiştiriyor. Vizyonu, müşterilerine kesintisiz, güvenilir ve çevre dostu hizmetler sunmak olan Aydem Enerji, her adımında inovasyonu ve teknolojiyle gelişimi amaçlıyor.
Başarı Hikayesi: Softtech Intelligence ile Dijital Dönüşüm
Aydem Enerji’nin çağrı merkezi taleplerindeki artış, müşteri hizmetlerinde yavaşlamaya ve çalışanların üzerindeki yükün artmasına neden oluyordu. Bu durumu çözmek için yenilikçi bir yaklaşımla Softtech Intelligence ile iş birliği yapıldı.
Microsoft Azure OpenAI teknolojisi kullanılarak WhatsApp üzerinden hizmet veren yapay zeka destekli dijital asistan geliştirildi. Artık müşteriler, arıza bildirimi, elektrik tüketimi sorgulama ve sokak aydınlatma arızası gibi işlemleri kolayca WhatsApp’tan yapabiliyor.
Günlük 1000’den fazla etkileşimin %75’i dijital asistan tarafından insan müdahalesi olmadan çözümleniyor. İşlem süreleri 2,5 dakikadan saniyelere indi ve müşteri memnuniyeti önemli ölçüde yükseldi.
Verimlilik ve Geleceğe Yönelik Hedefler
Aydem Enerji, dijital asistan sayesinde operasyonel verimliliği artırdı ve çağrı merkezi çalışanlarının stratejik görevlere odaklanmasını sağladı. Sistem, günlük 100.000 çağrının %30’unu karşılayabiliyor ve WhatsApp kullanım oranı %5’ten %10’a yükseldi.
Dijital asistanı kullanan müşterilerin %90’ı işlem sonrası tekrar çağrı merkezine başvurmadı. Bu da müşteri memnuniyetini ve çağrı merkezi verimliliğini ciddi şekilde artırdı.
Sabiha Gökçen Havalimanı’nda hayata geçirilen yapay zekâ destekli dijital asistan SAVVy, yolcu deneyimini kişiselleştirerek 7/24 hızlı ve kesintisiz destek sunuyor.
Hikayeyi oku ↗
İş Bankası Nays uygulaması, Softtech'in UX/UI design, analiz, frontend ve backend hizmetleri desteği ile 5 Milyon indirmeye ulaştı.
Hikayeyi oku ↗
İş Yatırım, uzaktan hesap açılışı ile lokasyondan bağımsız çalışmasıyla bireysel müşterilerinin %60’ını Softtech'in Digital onboarding ürünü ile edindi.
Hikayeyi oku ↗
Hayat Finans, Softtech'in Genesys Engage ile yapılan entegrasyon sonrası müşteri memnuniyetinde ciddi bir artış görürken, çağrı merkezi temsilcilerinin verimliliğinde %85’lik bir artış gözlemledi.
Hikayeyi oku ↗Softtech bültenimize abone olun!
Ürün ve hizmetlerimizdeki yenilikler, yaklaşan etkinlikler, webinarlar ve daha fazlası için bültenimize abone olun. İlham verici içerikler ve fırsatlarla size bir adım daha yakınız!
Minimum 3 karakter giriniz.
Geçersiz karakter girdiniz.