Çağrı merkezi temsilcilerinin verimliliğinde %85 artış
Müşteri memnuniyetinde önemli artış
CRM sistemleriyle sorunsuz entegrasyon
Dijitalleştirilmiş operasyonlar sayesinde artan rekabet gücü
Çağrı merkezi temsilcilerinin verimliliğinde %85 artış
Müşteri memnuniyetinde önemli artış
CRM sistemleriyle sorunsuz entegrasyon
Dijitalleştirilmiş operasyonlar sayesinde artan rekabet gücü
Hayat Holding, geleceğe dönük vizyonuyla, 2022 yılında Türkiye’nin ilk şubesiz dijital bankası olma unvanını taşıyan Hayat Finans’ı kurdu.
Müşterilerine tüm finansal hizmetleri dijital platform üzerinden, hızlı, güvenilir ve daha az masraflı bir şekilde sunan Hayat Finans, geleceğin ekonomisini şekillendirecek mikro girişimcilik ekosisteminin en güçlü destekçilerinden biri olmalı hedefliyor.
Hayat Finans ile müşteri deneyiminde yeni dönem
Hayat Finans Katılım Bankası, Türkiye’nin ilk dijital bankası olma vizyonuyla, müşterilerine tek bir iletişim kanalı üzerinden hizmet verecek bir çağrı merkezi kurmayı hedefliyordu. Softtech Genesys iş birliği ile, Hayat Finans'ın çağrı merkezlerinde, iyi bir müşteri deneyimi mimarisi oluşturuyor.
Hayat Finans'ta dijitalleşme ve verimlilik başarısı
Hayat Finans, Genesys Engage ve CRM entegrasyonlarıyla, müşteri memnuniyetinde hızlı ve doğru hizmetler sayesinde belirgin bir artış gözlemlendi. Çağrı merkezi temsilcilerinin verimliliği %85 oranında yükseldi. Dijitalleşme süreci ise operasyonların daha etkin hale gelmesini sağlayarak Hayat Finans’ın sektördeki rekabet gücünü desteklendi.
Sabiha Gökçen Havalimanı’nda hayata geçirilen yapay zekâ destekli dijital asistan SAVVy, yolcu deneyimini kişiselleştirerek 7/24 hızlı ve kesintisiz destek sunuyor.
Hikayeyi oku ↗
İş Bankası Nays uygulaması, Softtech'in UX/UI design, analiz, frontend ve backend hizmetleri desteği ile 5 Milyon indirmeye ulaştı.
Hikayeyi oku ↗
İş Yatırım, uzaktan hesap açılışı ile lokasyondan bağımsız çalışmasıyla bireysel müşterilerinin %60’ını Softtech'in Digital onboarding ürünü ile edindi.
Hikayeyi oku ↗
Aydem Enerji ile geliştirilen dijital asistan, WhatsApp üzerinden 7/24 hizmet vererek her gün 2.000’in üzerinde etkileşimi başarıyla çözüme ulaştırıyor.
Hikayeyi oku ↗Softtech bültenimize abone olun!
Ürün ve hizmetlerimizdeki yenilikler, yaklaşan etkinlikler, webinarlar ve daha fazlası için bültenimize abone olun. İlham verici içerikler ve fırsatlarla size bir adım daha yakınız!
Minimum 3 karakter giriniz.
Geçersiz karakter girdiniz.