Bize Ulaşın
Softtech ve Hayat Finans Katılım Bankası Çağrı Merkezi Başarı Hikayesi

Softtech ve Hayat Finans Başarı Hikayesi

Türkiye'nin ilk tam dijital bankası olmayı hedefleyen Hayat Finans, müşterileriyle iletişim kurmak için tek kanal olarak müşteri odaklı bir çağrı merkezi tasarlayarak önemli bir adım attı. Bu dönüşüm yolculuğunda Softtech, Genesys Engage ürün ortağı olarak bankaya destek verdi.

Çağrı merkezi temsilcilerinin verimliliğinde %85 artış

Müşteri memnuniyetinde önemli artış

CRM sistemleriyle sorunsuz entegrasyon

Dijitalleştirilmiş operasyonlar sayesinde artan rekabet gücü

ska_image

Hayat Finans Kimdir?

Hayat Holding, geleceğe dönük vizyonuyla, 2022 yılında Türkiye’nin ilk şubesiz dijital bankası olma unvanını taşıyan Hayat Finans’ı kurdu.


Müşterilerine tüm finansal hizmetleri dijital platform üzerinden, hızlı, güvenilir ve daha az masraflı bir şekilde sunan Hayat Finans, geleceğin ekonomisini şekillendirecek mikro girişimcilik ekosisteminin en güçlü destekçilerinden biri olmalı hedefliyor.

image

Hayat Finans ile müşteri deneyiminde yeni dönem

Hayat Finans Katılım Bankası, Türkiye’nin ilk dijital bankası olma vizyonuyla, müşterilerine tek bir iletişim kanalı üzerinden hizmet verecek bir çağrı merkezi kurmayı hedefliyordu. Softtech Genesys iş birliği ile, Hayat Finans'ın çağrı merkezlerinde, iyi bir müşteri deneyimi mimarisi oluşturuyor.

image

Hayat Finans'ta dijitalleşme ve verimlilik başarısı

Hayat Finans, Genesys Engage ve CRM entegrasyonlarıyla, müşteri memnuniyetinde hızlı ve doğru hizmetler sayesinde belirgin bir artış gözlemlendi. Çağrı merkezi temsilcilerinin verimliliği %85 oranında yükseldi. Dijitalleşme süreci ise operasyonların daha etkin hale gelmesini sağlayarak Hayat Finans’ın sektördeki rekabet gücünü desteklendi.

Softtech'in profesyonel yaklaşımı ve müşteri odaklı hizmet modeli bize büyük güven veriyor. Duyarlı destek ekipleri ve şeffaf iletişimleri, projelerimizin sorunsuz ilerlemesini sağladı. Bu işbirliğinden çok memnunuz ve Softtech'i tereddüt etmeden başkalarına da tavsiye ederiz.
Çetin Yalçın Güleç
İcra Kurulu Başkan Yardımcısı

Diğer başarı hikayelerimizi keşfedin

Sabiha Savvy

Sabiha SAVVy

Sabiha Gökçen Havalimanı’nda hayata geçirilen yapay zekâ destekli dijital asistan SAVVy, yolcu deneyimini kişiselleştirerek 7/24 hızlı ve kesintisiz destek sunuyor.

Hikayeyi oku ↗
Nays

NAYS

İş Bankası Nays uygulaması, Softtech'in UX/UI design, analiz, frontend ve backend hizmetleri desteği ile 5 Milyon indirmeye ulaştı.

Hikayeyi oku ↗
İş Yatırım

İş Yatırım

İş Yatırım, uzaktan hesap açılışı ile lokasyondan bağımsız çalışmasıyla bireysel müşterilerinin %60’ını Softtech'in Digital onboarding ürünü ile edindi.

Hikayeyi oku ↗
Aydem

Aydem

Aydem Enerji ile geliştirilen dijital asistan, WhatsApp üzerinden 7/24 hizmet vererek her gün 2.000’in üzerinde etkileşimi başarıyla çözüme ulaştırıyor.

Hikayeyi oku ↗

Softtech bültenimize abone olun!

Ürün ve hizmetlerimizdeki yenilikler, yaklaşan etkinlikler, webinarlar ve daha fazlası için bültenimize abone olun. İlham verici içerikler ve fırsatlarla size bir adım daha yakınız!

Aydınlatma Metni ’ni okudum, anladım.

Aydınlatma Metni doğrultusunda kişisel verilerimin, tarafıma Softtech ürün ve hizmetlerine ilişkin ileti gönderilmesi amacıyla işlenmesine rıza vermekteyim.

Lütfen ben robot değilim alanını işaretleyiniz.

Abone Ol