Bize Ulaşın
Softtech ve İş Yatırım Başarı Hikayesi

Softtech ve İş Yatırım Başarı Hikayesi

İş Yatırım, uzaktan hesap açılışı ile lokasyondan bağımsız çalışmasıyla bireysel müşterilerinin %60’ını Softtech'in Digital onboarding ürünü ile edindi.

Bireysel müşterilerin %60'ı digital onboarding ile kazanıldı

Hizmet seviyesinde iyileşme

Dijitalleşen iş süreçleri

Müşteri edinimi maliyetlerinde %48 oranında azalma

ska_image

İş Yatırım Kimdir?

1996 yılında Türkiye İş Bankası A.Ş. tarafından kurulan, yaklaşık 28 yıldır yerli ve yabancı bireysel ve kurumsal yatırımcılara sundukları geleneksel alım-satım aracılık hizmetlerinin yanı sıra kurumsal finansman, yatırım danışmanlığı, portföy yönetimi, piyasa yapıcılığı ve likidite sağlayıcılığı hizmetleri vermektedirler.

image

İş Yatırım'ın Uzaktan Hesap Açılışı

Digital Onboarding proje başlangıcında İş Yatırım, Türkiye genelinde “yüzyüze hesap açma” yöntemi ile satış çalışmalarını yönetmekteydi. Softtech’in Digital onboarding ürünü ile uzaktan hesap açılışı, kurumumun faaliyetlerinin lokasyondan bağımsız tüm Türkiye’ye yayılmasını sağladı. Ayrıca, acente ilişkisi sürdürdükleri İş Bankası’nın hesap açma sürecini aynı gün içerisinde tamamlanmasını sağlayarak, Türkiye’de bütün şube ağına sundukları hizmet seviyesini iyileştirdi.


Dönemin şartları olarak da pandemi dönemindeki eve kapanma sürecini yeni müşteri edinimi hedeflerini Digital Onboarding ile kayıpsız atlatabildiler.

image

İş Yatırım'ın Dijital Dönüşüm Hikayesi

Mesafeden bağımsız hesap açılabilmesinin satış yeteneğine sağladığı faydanın yanı sıra, kurye maliyeti ve dokümanların fiziki saklama maliyetlerini ortadan kalkmıştır. Softech Digital Onboarding ürününü ile müşteri edinimi maliyetleri %48 düşmüştür. Ayrıca, geleneksel yöntemlerde oluşabilecek operasyonel kayıp riskini ortadan kaldırmıştır.


Pay bakiyeli yatırımcı sayısının, bu süreçte 1 milyondan 8,5 milyona çıkmasıyla birlikte sektörde 8 kat büyüme gerçekleşti. Bu büyümenin İş Yatırım'a yansıyan kısmında Softtech Digital Onboarding'in katkısı çok büyük oldu.

Softtech’in İş Bankası grubunda yer alması sebebiyle güvenilir bir çözüm ortağıdır, Softtech ile çalışmaktan çok memnunuz. İhtiyaç duyan firmalar için ilgili Softtech ürün ve hizmetlerini diğer şirketlere öneririm.
Hayati Batur
Müşteri Deneyimi ve Veri Analitiği Direktörü

Diğer başarı hikayelerimizi keşfedin

Sabiha Savvy

Sabiha SAVVy

Sabiha Gökçen Havalimanı’nda hayata geçirilen yapay zekâ destekli dijital asistan SAVVy, yolcu deneyimini kişiselleştirerek 7/24 hızlı ve kesintisiz destek sunuyor.

Hikayeyi oku ↗
Nays

NAYS

İş Bankası Nays uygulaması, Softtech'in UX/UI design, analiz, frontend ve backend hizmetleri desteği ile 5 Milyon indirmeye ulaştı.

Hikayeyi oku ↗
Hayat Finans

Hayat Finans

Hayat Finans, Softtech'in Genesys Engage ile yapılan entegrasyon sonrası müşteri memnuniyetinde ciddi bir artış görürken, çağrı merkezi temsilcilerinin verimliliğinde %85’lik bir artış gözlemledi.

Hikayeyi oku ↗
Aydem

Aydem

Aydem Enerji ile geliştirilen dijital asistan, WhatsApp üzerinden 7/24 hizmet vererek her gün 2.000’in üzerinde etkileşimi başarıyla çözüme ulaştırıyor.

Hikayeyi oku ↗

Softtech bültenimize abone olun!

Ürün ve hizmetlerimizdeki yenilikler, yaklaşan etkinlikler, webinarlar ve daha fazlası için bültenimize abone olun. İlham verici içerikler ve fırsatlarla size bir adım daha yakınız!

Aydınlatma Metni ’ni okudum, anladım.

Aydınlatma Metni doğrultusunda kişisel verilerimin, tarafıma Softtech ürün ve hizmetlerine ilişkin ileti gönderilmesi amacıyla işlenmesine rıza vermekteyim.

Lütfen ben robot değilim alanını işaretleyiniz.

Abone Ol